det stås i...

i allafall hemma hos mig. Jag har rivit ut hela garderoben och försöker mig på nytänkande.
Jag vill skapa luft och rymd men det är inte lätt då garderoben är just en garderob.

Jag vill kunna hänga och vika mina kläder och få plats med lådor och en liten spegel och en liten accessoarhylla och en... en liten fåtölj och en myslampa och en egen skovägg men nej. Kan inte Mr Big komma hem snart och säga att han fixar allt det där till mig.

Lyxproblem när de är som värst.

Jag vill helt enkelt få ordning och reda på mina saker. Ska ta ett rejält tag nu och fortsätta städa upp.

over...

Kommentarer
Postat av: Tusse

Ååå, en sån klädkammare vill jag också ha! Inte för att jag har riktigt så mycket kläder, men ändå..:).



Kram på dig!

2008-12-05 @ 16:14:01
URL: http://tusse.webblogg.se/
Postat av: ¨Lina

Tusse: saknar att chatta med dig ibland, kasnke snappar upp dig på msn nån dag =)

Ja, en stor walk in med en massa kläder vore välen dröm men man kan inte få allt... kram

2008-12-06 @ 00:38:19
URL: http://ingridmajbritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0