en summering av året som gått...

Jag blir inspirerad av den övriga bloggvärlden och river även jag av en lista över året som gått...

Januari
Jag inleder det nya året med att vara på ett strålande humör och vi springer på lägenhetsvisningar varje söndag.
Jag och E går på gala på Nalen och upptäcker att Maja Hirasawa och Salem al Fakir är suveräna på scen.
Mina kläder har färg...
image62
Februari
Vi fixar med vår lägenhet som ska ut för försäljning och jag funderar på att byta hårfärg och frisyr, jag behöll frisyren men blev en nyans ljusare.
Mars
Jag träffar mina underbara vänner från hembyn. Jag gör också mitt livs dyraste inköp i och  med vårt lägenhetsköp.
Planer för det nya hemmet är i full gång
En tur till hemtrakterna gjordes också...
image96
April
Vi inleder April med en semester i fjällen där pappa har 50 års-kalas. Han får en startplats i Vasaloppet av mig.
Jag får tag i en Marathonbiljett och tränar för fullt inför det.
Maj
Vi flyttar in i Sjöstaden!
Mamma och min syster hälsar på två gånger i maj och jag springer Stockholm Marathon för andra gången.
Vi renoverar för fulla muggar och tycks aldrig bli klara.

Juni
Känner mig riktigt sliten efter marathon och renovering, en tankeställare kan man säga att jag fick, efter en mara vilar man (och hur kan det vara så svårt att lista ut)
Vi firar midsommar i Öregrund och fotbolls EM drar igång.
Juli
Jag blir 28 och vi drar till Portugal, 20 stycken dårar samlade i ett hus i en vecka, hur kul som helst.
Mamma hälsar på, Sverige bjuder på det finaste vädret och vi dricker drinkar på vår balkong. Mamma vinner en cholkladkartong på chokladhjulet på Gröna Lund

Augusti
Mitt kära kusinbarn M kommer till världen.
Köket står klart och vi är så nöjda.

September
Min kära J blir 27 och vi åker på en välbehövlig semester till Dubai.
Vi solar, badar, shoppar och spelar bowling.
Sex and the city får ett till fan.
Oktober
Vi tar en semester på semestern och åker till Oman. En härlig båttur där delfinerna uppenbarade sig.

Mina kära kollegor kommer hem till mig på middag och jag får min första ryggvärk och får gå till naprapat.
November
Jag försöker hitta ljus i höstmörkret. Den lilla systern hälsar på och ger mig massor med värme innan hon flyttar till Norge och åker snowboard.
Jag hittar ljuset och känner mig mycket piggare.
December...
än är inte året slut men julemånaden är min favoritmånad. Jag pyntar och bakar julgodis. Ljuva A fixar spa-kväll med fantastiska tjejer, vi badar bastu och slänger oss i snön.
Jag hittar tillbaka till träningen och springer med ett leende på läpparna. Äntligen kan jag känna styrka i min kropp.
God Jul och Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0