att jobba hemifrån...

Det är alltså så här det är att jobba hemifrån. Det låter så skönt när man hör folk som ibland kan sitta hemma och utföra sitt arbete. Det är precis vad jag gör idag. Mitt jobb är det bästa. Jag klipper och klistrar ihop kollage till vårt fotoalbum med alla inköp för vår/sommar 2008 samt höst 2008. Jag blev lite full i skratt igår på kursen. Vi fick i läxa att sätta ihop ett kollage med bilder på palgg som symboliserar just min stil. Det kliar i fingrarna, det här är så kul.
Nu tar fotopappret slut, måste ut och inhandla mer.
På återseende...


image88


Kommentarer
Postat av: hewrunge

Bra att det är kul iallafall :) hoppas din dag blir finfin!! Take care !

2008-03-11 @ 10:36:47
URL: http://www.metrobloggen.se/hewrunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0