en spa-dag...

Ett alldeles förfärligt roligt besked nådde mig i går eftermiddag på jobbet. Min käraste kära ringde och lämnade det fantastiska. Jag vågar dock inte ropa hej ännu men kanske i morgon. iiiih!!!

Snart väntas en mysig kaffe tillsammans med E. Vi ska planera dagen som ska tillbringas hemma i hennes lägenhet. En lägenhet som idag förvandlas till ett SPA. Jag ska hoppa in extra på jobbet mellan ett och tre sen hoppar jag i ett par mysiga långkallsonger och målar på en mask.
Kvällen kommer helt vigas åt melodifestvalen. Vem tusan ska jag heja på då? Det blir nog ganska spännande. Det finns många bra schlagers. Charlotte eller Christer?

Dagens fråga: Charlotte eller Christer till Belgrad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0