en sväng på stan...

I går tog jag en sväng på stan, blir inte så ofta av att man åker ner till city. Skippade Drottninggatan dock. Jag gjorde mina första inköp för den nya lägenheten. Turkosa fluffiga badlakan med tillhörande handdukar och ett grårandigt påslakan i satin. Det blir lite extra lyxigt med nya sängkläder tycker jag. Det var dessutom halva priset vilket inte är helt fel. Soffjakten blev inte så lyckad, soffan jag sett på nätet var inte som jag trodde. Jakten fortsätter men jag tror att den kan avslutas i helgen, vi har en favorit som står sig över de andra vi tittat på.

Jag lääängtar verkligen till flytten, den här sommaren kommer att bli rolig, projekt.. jag gillar projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0