glad påsk...

I dag är det en bra dag igen. Är snart på väg till jobbet, favoritjobbet. Idag ska det skyltas om, det ska bli ett riktigt färgsprakande fönster med massa snygga godingar.

En lång tid har jag slappat till mig riktigt ordentligt vilket jag inte alls känner igen. Jag som vanligtvis brukar ägna ca fyra dagar i veckan åt träning och må bra av det. Nu var det ungefär en månad sedan jag tränade senast.
Skärpning på den fronten. Jag har ett litet lopp inplanerat nästa söndag som kanske kan bidra med lite extra motivation. Ett större mål som ligger lite längre fram i tiden kräver en hel del träning. Jag har en liten hemlis och det ska bli vansinnigt roligt när jag får avslöja den. Det är inte bara jag som ingår i den utmaningen...
...snart fyller pappsen 50 år...


Nu ska jag ta en prommis till jobbet.. Hem ska jag ta mig springandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0