härlig lördagmorgon...

Tittar ut genom fönstret och inser att mina gummistövlar åker på illa kvickt. Även regnkappan får göra sitt idag. Lite småstressad då tvättiden går ut eller har gått ut. Då ropar någon från sovrummet, "du ska ju ta bilen till jobbet". Ja just det, och jag fick helt plötsligt lite extra tid. Skönt. Tvättiden, ja den efter oss dyker inte upp, ännu mer tid. Plötsligt händer det liksom, ibland har man tur.
Ikväll vankas inflyttningsfest, min blåsa är fortfarande hos skräddaren, hoppas att de hinner bli klara med den. En plan B finns annars, en ljuvlig liten silkig sak från ett svenskt designerpar, hm, vad kan det vara?

Ha en underbar lördag i regnet eller i solen, hoppa i en vattenpöl vettja...Ciao




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har glömt att säga att ditt hår blev fint! Kram L

2008-03-02 @ 06:08:32
Postat av: Lina

L: Tack. Jo, det duger, jag saknar det lite mörkare men det blir nog bra. Ha det så bra.. Kram

2008-03-02 @ 08:30:24
URL: http://www.ingridmajbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0