våren kom till mig...

Jag längtar verkligen till värmen. Snö i all ära men den kunde väl ha kommit lite tidigare. Nu vill vi ha vår och massor med sol.
I vår vill jag ha fina kavajer korta som långa. Jeans olika modeller. Riktigt tighta, vida, upprullade, jeansshorts, höga och låga. Det är det som är bra med dagens mode, allt är tillåtet, åtminstone nästan allt...

Den här stilen gillar jag, kavajen som är en riktig bloggfavorit verkar det som kommer från Topshop, skjortan en bra bas att ha i garderoben kommer från H&M, jeansen i en riktigt skinny variant från Topshop, skorna, ett par snyggingar från forever21 och sist men icke minst min absolut högsta önskan vad gäller materiella ting, väskan av alla väskor... mulberrys bayswater.

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0