back to work...

I morgon är det som vanligt igen. Semestern är slut och mitt "nya" liv startar. Ni vet med matlådor varje dag, träna på morgonen innan jobbet, ordning och reda och allt det där man lovar sig själv under lata dagar i solen...
Men där ser ni ska det bli en liten ändring. Jag har lovat mig själv att släppa på det där "perfekta" livet för att istället acceptera att det får hända spontana saker, jag får slänga mig i soffan även om tvättställningen står proppfull med tvätt och saker ligger huller om buller. Jag får helt enkelt vara lat och ledig. Det är OK.

Nu behöver resväskan packas upp men jag orkar inte ta tag i den nu så jag lägger mig i ett bad istället, låter inte det som en bra idé..?

God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, jag sitter just med ouppackade väskor runt mig. Nyss hemkommen från Oman. M tvättar bilen och är supereffektiv. Och jag kastade mig på datorn för att nosa lite på ert liv innan jag tar tag i allt.... det känns fortfarande tomt "hemma". Kram L

2008-10-13 @ 13:32:30
Postat av: Anna

Just precis så där tänker jag också tänka i höst. Har absolut ingen lust att styra upp allt som jag brukar försöka göra... riktigt skönt faktiskt!

2008-10-13 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0