en bra kväll...

Har haft mina underbara kollegor här på middag ikväll. Så härligt att få träffas utanför arbetet, allt snack om jobb är förbjudet. Supermysigt var det.
Pga. min onda rygg så bestämde de att de skulle fixa varmrätten så fick jag stå för efterrätt.
De kom med thaimat från mitt favorithak, men är de inte världens bästa.
Jag snodde ihop en paj tagen från Leilas "a piece of cake". Resultatet, en underbart smulig blåbärspaj.
Jag kan faktiskt baka.

Nu är jag trött, trött, trött

...meningen att en bild ska komma upp men attan va seg min dator är... god natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

I såfall känner jag mig som din dator... seeeg!

Men nu börjar vi bli friskare här nere i södern.

Idag ska jag ut och ta en powerwalk på 30 min. sedan Pilates. Kram L

2008-11-02 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0