en dag på havet...

Vi har njutit och bättrat på brännan kan jag lova. En dag på havet inklusive allt. Jag menar verkligen allt. För det första fick vi en båt helt för oss själva, det är inte högsäsong här ännu.
När vi befann oss inne i en liten mysig vik händer det otroliga. En sprudlande känsla spred sig genom kroppen då vi får syn på delfinerna. Finns det något finare djur?.. och att få se dem i sin rätta miljö är obeskrivligt. På lekhumör var de också, de hängde på vår våg och hoppade för fullt bredvid båten. Fantastiskt...
Snorkling bland en sju-jäkla massa fiskar är inte riktigt min grej men att få vara i fred och ligga vid ytan och skåda dem på håll, jo det gillar jag.
Tack snälla M&L för en fantastiskt mysig dag på havet tillsammans med Er.

Kommentarer
Postat av: Tusse

Ååå, det låter helt underbart...:)

Passa på och njut, här hemma är det höstigt värre.



Kram!

2008-10-08 @ 07:47:53
URL: http://tusse.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tusse: Ja det var verkligen underbart. Jag njuter men hemma är alltid bäst, längtar lite efter en skön höstdag nu. Ha det så bra.. Kram

2008-10-08 @ 08:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0