väntar på min kära...

får finfrämmande om en stund, ska fixa till lite mysfika och mysstämmning.
Jag har diskuterat med mina väninnor och vi är alla överens om att det enda botemedlet för kommande höstdepression(jag säger inte att alla drabbas) är att hitta på saker, umgås, ha något att se fram emot m.m. m.m...
Som ljuva A sa; det är inte många länder som har så få soltimmar som vi per år, klart som tusan vi blir påverkade.
Men nepp jag ska inte falla dit i år. Ett konto går till värmeljus ett annat till upplevelser. Allt för att få en ljusare tillvaro.
Fram med kanlebullar och kaffe, lite avkopplande musik och goda vänner, kan det bli bättre...

Något annat roligt, ikväll kommer min kära J hem.



en fin höstbild för precis exakt ett år sedan, Västerbron, kan vara min favoritplats i stan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, vilken fin bild! kram kram L

2008-10-23 @ 22:31:14
Postat av: Lina

L: Visst är den och det är jag som har tagit den. Dagen efter att vi kom hem från Dubai förra året. Kram Kram

2008-10-23 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0