11 unika läsare...

Inte dåligt... Vilka är det tro? Det slog mig, vill jag ha många, (ja jag tycker att 11 läsare är många) läsare? Kan jag stå för att jag är en bloggare? Hur gärna vill jag att det alltid är tillgängligt att ta reda på om mitt liv?


Men va fan spelar det för roll. Jag skriver inte direkt utmanande eller provoserande texter utan jag skriver om mitt alldeles fantastiska liv som gudomlig sambo och klädgalen säljare/dekoratör.

...och om det nu är 11 stycken unika läsare därute, däribland min kära moder och världens yngsta 55 åriga svärmor = ) så kanske det är på tiden att ni får läsa något nytt. Jag är bloggare men ingen bra sådan, kanske kan bli.

så, då var ett nytt inlägg gjort iaf. ..........Ciao 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är visst bra... gör det bara om du tycker det är kul. En rad räcker, strunta i det annars... En liten kindpuss L

2009-02-05 @ 19:59:45
Postat av: Anonym

Kära modern håller med L! Du får en liten puss av mig på andra kinden! Kram M

2009-02-06 @ 14:56:45
Postat av: Anonym

jag håller med vännen, keep up the good writing!//L nr2

2009-02-10 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0