fashionweek...

Modeveckan i Köpenhamn är i full gång och imorgon kommer ett härligt gäng från grannlandet på besök.
Vi flyger ner imorgon förmiddag och ska bara gå omkring på stan, äta mysig lunch, strosa runt och umgås utanför jobbet. Inspirationsresa kanske man kan kalla det. Jag hoppas på en del input, våren är nära nu och alla härliga känslor man får med den vill fram. Fredag kväll bjuder på ett party som ska bli en upplevelse. Jag ser fram emot detta.
Mitt klädval till partajet går i svartaste svart men L bryt inte ihop ännu. Det intresanta är materialet, det blir så effektfullt med kontrasterna, blankt, matt och skinn. Jag ska ha färgglatt Dubailack på naglarna = ) bra va?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo! Svart är ju snyggast och lättast att kombinera i en väska att resa med.Alltid lyckat! Jag önskar dig ett riktigt kul resa! Kramar L

2009-02-05 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0