50 år i tjänst, det ska firas...

Päronen fyller 50 vilket betyder att även jag blir äldre. Jag går in på mitt sista år som tjugonånting men inte deppar jag. Måste kännas jobbigare att ha en 30-årig dotter än att ha en 50-årig mamma eller pappa.

Ingen ska deppa, herregud det är nu livet ska börja leka eller hur var det?

På lördag ska det dansas hejvilt, Mamma vi ska schejka till fötterna blir ömma och kanske jag får ta en sväng om med dig också D..k?

Jag måste bara komma på en snygg feststass...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är NU livet leker, gumman!! Ungarna utflugna,(tror jag) inga måsten (jo ibland) för det mesta har jag bara egentid! Toppen!! På lördag ska vi rocka fett! Vi får se vem som håller igång längst, du eller jag!? Många kramar gamla unga M

2009-01-07 @ 10:07:48
Postat av: Anonym

Nä, jag vill också vara med..... men jag har ingen annan än mig själv att skylla på. Snyft! Kram L

2009-01-07 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0