mina favoriter från den stora galan som man aldr...

När kommer dagen då inbjudan till Elle-galan dimper ner i min brevlåda mån tro? Är man inte flashig nog eller, jag förstår inte...

Plocka ut favoriter från den rubinröda mattan kan jag ialla fall göra.



Cecilia Blankens: snyggast outfit tycker jag!
Bröderna Al Fakir: Förträffliga herrar, gillar de röda byxorna ihop med svart kavaj, kängorna till var pricken...
AcneJohnnys fru: otippat att hon hamnar på listan, snygg, även Jhonnys outfit var grym
Ebba von Sydow: överraskande vågad, snygga brallor och väskan is to die for...




Sahara-Maria: rockig och snygg, svart och vitt i kombo gillas
Jennie Hammar: så fin, den söta Acne-klänningen går hem även i stora festsammanhang. å pälsen å väskan åååhh!!!
får inte glömma Elin Kling: som kör sitt race och lyckas varenda gång. fantastisk!

Det var de hele...  Bilderna är från elle.se

Jag ska också på fest och måste hitta på något roligt tills dess...


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med allt svart, tycker jag...fegt!

Fast jag vet ju hur det är när man står där med ett färgat plagg och ett svart... det blir svart.

Men det är ju eliten!!!!kram L

2009-01-20 @ 23:19:19
Postat av: Anonym

jag tycker att det är fint med det svarta, enkelt och med någon rolig detalj som avgör. Kram

2009-01-21 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0