ska bli bättre...

Jag vet, jag uppdaterar dåligt här men ibland så har man torka och då blir det så.
Helgen har ändå bjudit på trevligheter så lite finns att berätta.

Lördagen var dagen då 50+50 skulle firas och det blev så lyckat. Maten var super och gästerna som jag för övrigt inte(vissa iaf.) sett på flera år. Någon kom ihåg mig som liggandes i famnen endast några månader gammal. Ja och snart är man kärring liksom, gud va åren går =)

Söndagen bjöd på en härlig känsla av illamående, självklart. Men Papsen hade bestämt att en mil i skidspåret skulle bockas av. Det var bara att pallra sig upp och knäppa på skidorna, väl ute så kändes det bara skönt att få friskluft och motion.

Vi träffade vår kompis M och hans lille son S, mysikgt. S är störtskön, visade oss sina leksaker och lärde oss smyga riktigt tyst.

Vi hälsade också på J,s mormor och blev bjudna på fika.

Det blev en riktig toppenhelg...

så här såg jag ut på festen med klänning och skärp köpta på Monki. Strumpbyxor från Lindex och skor från Dubban.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0