välkommen 2009...

Jag har en magisk känsla att 2009 kommer att bli ett toppenår. Med den inställningen så här in på dag två kan det bara bli bra.

Jag började det nya året med att för det första känna mig helt frisk efter några dagars feber. Jag fick med min kära på en promenad i området vilket inte hör till det vanliga. Vi strosade runt och hittade små vägar vi inte visste om. Tittade förbi "mount Sickla", vår fina snöiga skidbacke som är fullt åkbar nu.
Jag avslutade dagen med ett bubbelbad och känslan fanns där, vilket år det kommer att bli...

Nu till mitt mission... jag vill hitta den perfekta agendan. Det finns verkligen ingen som sticker ut, visst roliga utseenden men alla har de samma innehåll, samma upplägg.
Läser någon detta och har ett litet tips, ingen blir gladare än jag...

ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0