till sjösss...

Vi packar våra väskor för en liten tripp ut i skärgården. Det ska bli så mysigt, hoppas jag, spännande om inte annat. Jag har aldrig varit på någon båtutflykt men det ska nog gå bra. Min kära här hemma hoppas verkligen att jag ska gilla det, han taggar nämligen till att vi ska köpa en egen båt. Vad jag vet så har jag inget större intresse för båtar men som sagt det vet jag inte ännu.

Tack snälla M&M för att vi får följa. Jag hörde också att vi ska möta upp flera vänner där ute, Z&S, trevligt trevligt.

Nu ska här packas och duschas (för det dröjer till nästa gång jag får göra det)

Ciao...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det ska bli intressant att få höra hur ni hade det! Själv älskar jag att ta det lugnt!!! på båtar. Inget race alltså... Lycka till och kram L

2009-07-26 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0