då var det dags igen då...

Ingen bra bloggerska jag inte men nu är jag tillbaka.
Kameran är full med bilder men jag har inte orkat lagt in de i datorn vilket är anledningen till varför jag inte bloggar. Det är så tråkigt att bara skriva och inte visa några bilder.
I detta inlägg kommer inte heller några bilder men i nästa ska jag se till att det blir lite.

Mätaren till höger i bloggen som visar hur långt det är kvar av min graviditet visar fel med några dagar, jag har idag 21 dagar kvar till beräknad ankomst. Vi längtar så efter dig nu♥

Har fått hem barnvagnen och idag ska vi köpa babyskyddet, väska ska väl också packas eftersom något säger mig att han ska titta ut på söndag, har känt så hela tiden, den 28 februari. Vi får se...

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Å vaad spännande!! Längtar också!

Kraaaaaaam

2010-02-25 @ 15:41:04
Postat av: Anonym

Längtar också!! Men jag tycker han kan vänta några dagar till, så vi hinner ner med en liggplats till honom!! Många kramar Mamma

2010-02-25 @ 19:05:48
Postat av: Tusse

Åh, spännande att höra från dig igen! INte långt kvar alls nu - underbart..:). Hoppas allt går bra för er alla tre.



Kram Terese

2010-02-27 @ 12:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0