lägesrapport...

Det börjar ta sig här hemma. Ett nytt hem växer fram och jag trivs som fisken. Det här blir bra det. Känns konstigt att vara hemma hela dagarna, fattar inte riktigt att jag ska vara hemma varje dag i minst ett år, sjukt. Tyvär så är jag hemma pga att jag har så ont i ryggen vilket gör mig begränsad, tråkigt när man har en massa sug efter att ta tag i saker här hemma. Det får ta sin tid helt enkelt. Jag står ut, jag vet att jag ska få något helt fantastiskt. Läget i magen är att han sparkar och rör runt som en vilding, vad ska det bli av honom? =)
...och jag känner mig gigantisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se, vill känna på den lilles sparkar. Det är bara att stå ut den sista tiden. Försök att planera in lite varje dag så går tiden fort, å med planera in menar jag att en dags aktivitet kan vara att bädda vaggan eller gå och köpa en semla, mer behöver man inte göra när man väntar.

2010-01-21 @ 21:22:11
Postat av: Lina

Jag tycker att tiden går fort, lite för fort ibland. Kan inte fatta att jag snart varit gravid i nio månader. Att ha små aktiviteter inplanerade är super så att jag kan hålla isär dagarna =)

2010-01-22 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0